Rezultatele excelente ale Stelei din acest sezon, coroborate cu evoluţiile slabe ale echipei naţionale şi cu scandalurile de la lot au condus la o situaţie cel puţin ciudată.
Popularitatea roş-albaştrilor a reuşit să o depăşească pe cea a tricolorilor, dacă ţinem cont de numărul de telespectatori care se uită la meciurile celor două! Roş-albaştrii au strîns, în 8 meciuri continentale transmise de PRO TV, adică un post cu expunere naţională, o medie de 3.020.431 de telespectatori, cu un minim de 1.990.450, la partida Molde - Steaua, şi un maxim de 4.746.000, audienţa pe care a făcut-o întîlnirea Chelsea - Steaua! În plus, duelurile steliştilor au fost în direct şi pe DigiSport, post a cărui audienţă nu e măsurată, dar şi pe DolceSport!
De partea cealaltă, "naţionala", în această campanie de calificare, cu partidele de acasă televizate de Antena 1 şi cele din deplasare de TVR, are o medie de 2.732.333. Cel mai urmărit meci a fost Turcia - România, 3.316.000, iar cel mai mic număr de telespectatori s-a înregistrat la Estonia-România, 1.851.000!
"E o motivaţie în plus pentru jucătorii care vin la Steaua. Cînd vezi că jumătate din ţară te susţine, e normal ca fotbaliştii de aici să-şi dorească să nu plece şi să rămînă ca să cîştige trofee"
Mihai Stoica, manager general Steaua
Concurenţă aprigă pentru "naţională"
Partidele de calificare la Campionatul Mondial din Brazilia din 2014 se dispută vinerea şi marţea. Meciurile cu Ungaria şi cel cu Olanda s-au suprapus cu două dintre show-urile din România cu cele mai mari audienţe: "Românii au talent", respectiv "Master Chef". Dacă vineri "tricolorii" au pierdut clar duelul cu Pro TV, 2.860.000 de telespectatori, faţă de 5.017.000, cît a făcut postul din bulevardul Pache Protopopescu, marţi au ieşit învingători, depăşind în acelaşi timp şi serialul "Suleym