Atunci când Mazda s-a prezentat pe piaţă cu laitmotivul “Zoom-zoom” scepticii s-au grăbit să explice în zeci şi mii de feluri cum va rămâne acest zumzăit doar un zgomot de fundal ce nu se va auzi în habitaclul liderului din segment, VW Passat.
Timpul a trecut, niponii au continuat să lucreze, iar odată cu noua Mazda6 timidul zumzăit s-a transformat într-un zgomot fioros, specific unui roi de viespi asiatice care se îndreaptă fără teamă spre cuibul sedanurilor de clasă medie, unde de ani buni s-a instalat confortabil europeanul Passat.
Voi continua cu prezentarea testului efectuat de noi imediat ce vă asigur că acest material nu este o păcăleală de 1 aprilie şi că toate lucrurile ce vor fi descrise în el sunt la fel de serioase precum este problema Educaţiei în România.Design
Forma pe care a căpatat-o noua generaţie a Mazdei 6 sub filosofia Kodo este una demnă de manualele de design Pininfarina. Dacă ar exista aşa ceva. Caroseria poate fi descrisă cel mai bine printr-un singur termen: dramă. Te face să razi necontrolat, să plângi, să o admiri fără suflare minute în şir, uneori aducându-te în starea de a nu vrea să te urci la volan. Nu înţelegi cum o maşină dintr-o clasă atât de comună, cea a berlinelor medii, poate să emane atât sentiment în jurul ei.
Aura noii Mazda6 este în mare parte asigurată de îmbinarea armonioasă a stilurilor. Asemeni unei cărţi pline de înţeles, limuzina niponă îşi va dezvălui frumuseţea de fiecare dată când o priveşti. Tinerii vor găsi linii fluide şi forme agresive, perfect distribuite pe un automobil cu o siluetă de coupe. Maturii vor găsi eleganţa ascunsă în elemente cromate şi stilul excepţional de a se distinge într-o mare de maşini. Iar dacă toate aceste elemente nu vă mulţumesc, vă amintesc de evacuarea dublă oferită în standard şi eleronul discret integrat în capota portbagajului.
În ciuda celor spuse mai