Registrul Auto Român va implementa un sistem de preluare a apelurilor pentru programarea activităţilor clienţilor, prin care solicitările vor fi gestionate de la centrul din Bucureşti, la un număr unic de telefon, operaţiunea vizând reducerea timpilor de aşteptare şi alternativa reprogramării în alte judeţe.
Noul sistem a necesitat o investiţie de 14.800 de euro, vizând printre altele updatarea programului computerizat şi va fi operaţional în maximum două luni, anunţă reprezentanţii Registrului Auto Român, citaţi de Mediafax. Programările vor putea fi făcute în continuare şi online, acestea acoperind anul trecut aproximativ 15% din cele peste 990.000 de activităţi programabile ale R.A.R.
“Când am ajuns ministru al Transporturilor am avut o primă întâlnire cu conducerea R.A.R. şi am cerut rezolvarea de urgenţă a unei probleme pe care am întâlnit-o, ca posesor de autoturism. (...) În multe localităţi din ţară se întâmplă ca atunci când ai nevoie de serviciile R.A.R. să fii programat la perioade foarte lungi, câteodată de aproape o lună. Din acest motiv am cerut găsirea unei soluţii care să rezolve această problemă”, declară Relu Fenechiu, ministrul Transporturilor.
Reprezentanţii R.A.R. precizează că, în present, funcţionează un sistem de programare care datează de 15 ani, bazat pe existenţa unui operator de telefonie la fiecare din cele 42 reprezentanţe judeţene ale Registrului. Dezavantajele actualului sistem sunt încărcarea neuniformă între reprezentanţele R.A.R., accesul limitat la operatorul care efectuează programarea telefonică şi imposibilitatea obţinerii unei programări în situaţia depăşirii capacităţii de răspuns a unei reprezentanţe.
Noul sistem constă într-un call center naţional, apelabil pe numărul 021-9672, care va permite încărcarea uniformă a reprezentanţelor R.A.R., acces rapid la operatorul care e