AUDIENȚE. Emisiunea România dansează a pus Antena 1 pe primul loc în intervalul de difuzare al emisiunii. Concursul de dans a fost pe prima poziție pe toate targeturile: național, urban și comercial.
Dacă săptămâna trecută programul de dans era pe locul doi pe intersecția cu filmul de pe Pro TV, emisiunea de aseară a fost lider pe toată durata de difuzare, inclusiv pe intervalul de bătaie cu filmul de pe Pro TVMisiune pe MS One.
A treia ediție a emisiunii a adus, pentru Antena 1, cele mai bune audiențe de la lansarea programului.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiențele România dansează.
LA NIVEL NAȚIONAL. Peste 2,2 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea jurizată de CRBL, Monica Petrică și Mihai Bendeac. La nivel național, pe locul doi în clasament (la peste 600.000 de persoane în urmă) a fost Kanal D, care difuza Ochii din umbră, cu Ernest. Pro TV a fost pe locul trei pe întreaga țară.
LA NIVEL URBAN. În orașe, peste 1,3 milioane de telespectatori se uitau, în fiecare minut, la România dansează. Locul doi pe interval, Pro TV, avea aproximativ jumătate din audiența Antena 1 pe intervalul show-ului.
SEGMENTUL COMERCIAL. România dansează s-a impus și pe targetul comercial: 755.000 de telespectatori pe minut erau din segmentul 18-49 de ani (13,7 rating). Pe intervalul concursului de dans, Pro TV avea 506.000 persoane din acest segment (9,2 rating pe commercial).
Audiențele posturilor TV duminică, 31 martie, pe intervalul emisiunii România dansează:
Citește și:
AUDIENȚE. Emisiunea România dansează a pus Antena 1 pe primul loc în intervalul de difuzare al emisiunii. Concursul de dans a fost pe prima poziție pe toate targeturile: național, urban și comercial.
Dacă săptămâna trecută programul de dans era pe locul doi pe intersecția cu filmul de pe Pro TV, emisiunea de as