Anul trecut, numărul total de posturi vacante din sistemul de asistenţă socială era de aproximativ 10.500, din care 6.359 posturi în cadrul serviciilor publice organizate la nivel de judeţ, iar diferenţa de 4.141 posturi din cadrul serviciilor publice de asistenţă socială de la nivel local. Sursa: Razvan Valcaneantu
Locurile de muncă vacantate în sistemul de asistenţă socială se vor ocupa prin concurs sau examen, cu condiţia încadrării în cheltuielile de personal aprobate, potrivit unei hotărâri a Guvernului publicate ieri în Monitorul Oficial.
Potrivit actului normativ privind ocuparea posturilor vacantate după 1 ianuarie 2013 pentru personalul din sistemul de asistenţă socială, adoptat săptămâna trecută de Guvern, aceste prevederi se aplică autorităţilor administraţiei publice locale, precum şi serviciilor sociale administrate şi acordate de acestea.
Nominalizarea posturilor pe categorii profesionale, în vederea ocupării prin concurs sau examen, este de competenţa ordonatorului de credite, cu aprobarea ordonatorului principal de credite, se precizează în HG.
Anul trecut, numărul total de posturi vacante din sistemul de asistenţă socială era de aproximativ 10.500, din care 6.359 posturi în cadrul serviciilor publice organizate la nivel de judeţ, iar diferenţa de 4.141 posturi din cadrul serviciilor publice de asistenţă socială de la nivel local, conform datelor colectate de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului şi comunicate Ministerului Muncii.
Din numărul total de posturi vacante, numai în centrele rezidenţiale era înregistrat un deficit de 4.329 posturi.