Apple a publicat o scrisoare catre consumatorii din China - semnata de catre Tim Cook, directorul companiei - in care acesta ia atitudine fata de controversa legata de politicile de garantii ale companiei.
Postata pe versiunea chineza a site-ului Apple, scrisoarea discuta modificarile implementate de catre Apple in China pentru a oferi un sistem mai bun de satisfacere a clientilor, noteaza CNN.
In plus fata de schimbarile de politica anuntate, Apple intentioneaza sa sporeasca si pregatirea pentru angajatii locali si sa autorizeze distribuitori, astfel incat sa poata sa trateze mai bine problemele legate de repararea unor aparate iPhone 4 si 4S.
"Suntem constienti... de lipsa comunicarii in acest proces ... legat de speculatiile conform carora Apple ar fi o companie aroganta, careia nu ii pasa de proprii sai clienti. Ne exprimam scuzele sincere pentru astfel de impresii sau neintelegeri produse", se arata in scrisoarea semnata de catre Tim Cook.
Scrisoarea apare cam la o saptamana dupa ce presa de stat chineza a inceput sa critice deschi Apple pentru nerespectarea garantiei la aparatele pe care le vinde. Unul dintre cele mai mari ziare de stat locale chiar a titrat un titlu pe prima pagina, catalogand Apple drept o companie "aroganta" in relatia cu proprii sai clienti chinezi.
Apple a publicat o scrisoare catre consumatorii din China - semnata de catre Tim Cook, directorul companiei - in care acesta ia atitudine fata de controversa legata de politicile de garantii ale companiei.
Postata pe versiunea chineza a site-ului Apple, scrisoarea discuta modificarile implementate de catre Apple in China pentru a oferi un sistem mai bun de satisfacere a clientilor, noteaza CNN.
In plus fata de schimbarile de politica anuntate, Apple intentioneaza sa sporeasca si pregatirea pentru angajatii