- Pachetul de cont curent oferă cel mai scăzut cost total pentru operaţiunile bancare care fac parte, inevitabil, din viaţa de zi cu zi a oricarui client: retrageri de numerar, plata facturilor sau transferuri bancare
- Circa 40% dintre clienţii BCR care au pachete de cont curent şi-au activat serviciul de internet banking, iar 86% au card de debit atasat
Bucureşti, 2 aprilie 2013 – Clienţii care utilizează şi plătesc separat servicii precum plata facturilor, retrageri de numerar sau transferuri bancare, plătesc comisioane bancare mai ridicate cu 50%, faţă de achiziţionarea acestora la pachet, rezultă dintr-un studiu al BCR efectuat pe segmente interne de clienţi.
Clienţii mai sofisticaţi optează atât pentru economisirea de bani, cât şi pentru economia de timp. Astfel, circa 40% dintre clienţii BCR care deţin pachete de cont curent şi-au activat serviciul de internet banking, iar 86% au card de debit ataşat. BCR oferă opţiuni de pachete de cont curent care includ chiar notificari SMS sau e-mail asupra sumelor intrate în cont sau la fiecare plată efectuată prin card.
“Pachetele de cont curent oferite de BCR s-au dovedit atractive pentru clienţii care doresc să administreze rapid şi eficient finanţele personale. Tot în acest sens, vom simplifica şi uniformiza grila de comisioane pentru toţi clienţii. Pachetul de cont curent oferă cel mai scăzut cost total pentru operaţiunile bancare care fac parte, inevitabil, din viaţa de zi cu zi a oricarui client: retrageri de numerar, plata facturilor sau transferuri bancare“, a declarat Catalina Zincenco, Sef departament, Produse de Economisire si Investitii, BCR.
Studiul BCR evidenţiază o evoluţie a comportamentelor de economisire dinspre clienţii care economisesc acasă, către clienţii care păstrează banii în depozite la vedere, până la cei care optează pentru pachete