La doar trei săptămâni de la ultima întâlnire a studenţilor braşoveni cu specialiştii unei mari agenţii de publicitate internaţionale, un alt eveniment al Şcolii de Comunicare Braşov se va desfăşura în 5 şi 6 aprilie.
Starcom MediaVest Group lansează în premieră la Braşov Şcoala de Comunicare Starcom la iniţiativa Facultăţii de Sociologie şi Comunicare a Universităţii TRANSILVANIA. Tinerii studenţi sau masteranzi, pasionaţi de acest domeniu şi aflaţi la începutul carierei, vor avea ocazia să interacţioneze cu specialiştii în media şi comunicare ai Starcom, precum şi cu experţi din companii multinaţionale.
Starcom MediaVest Group, parte din cea mai mare reţea media din lume SMG Worldwide, vine cu o experienţă de mai bine de un deceniu în industria românească de comunicare şi specializări diverse ale departamentelor şi oamenilor săi precum Consumer Understanding, Inovaţie, Digital, Planning, Buying sau Proiecte Speciale. Pe durata celor două zile de workshop-uri, specialiştii Starcom vor dezvălui participanţilor din experienţa şi cunoştinţele lor pentru a îi ajuta să pună în practică cele învăţate de-a lungul anilor teoretici din perioada şcolii. Cursurile vor fi variate, practice şi interactive şi îşi propun să acopere teme variate: de la online media şi managementul reţelelor sociale, la introducerea de proiecte speciale pe TV şi a tehnicilor creative de înţelegere a consumatorului.
Apreciem foarte mult iniţiativa Facultăţii de Sociologie şi Comunicare şi ne-am alăturat cu bucurie acestui demers admirabil. Aşteptăm cu entuziasm întâlnirea cu studenţii braşoveni. Cândva am fost şi noi în locul lor. De aceea înţelegem nevoia lor de insighturi, despre ce înseamnă cu adevărat să practici această meserie şi ce presupune ea. Ne-am dori să le transmitem nu doar experienţele noastre, cât şi pasiunea pe care noi o avem pentru acest domeniu. - a declarat Al