Compania Hearpods, care produce aparate auditive, a dat în judecată Apple şi cere interzicerea folosirii de către producătorul iPhone şi iPad a mărcii "Earpods" pentru căştile sale.
Hearpods a înregistrat marca cu acelaşi nume în 2005 şi susţine că Earpods sună la fel, iar produsele (căştile şi aparatele auditive) sunt folosite într-un mod asemănător: sunt inserate în urechea utilizatorului.
Procesul a fost deschis la o instanţă din Hawaii. Hearpods susţine că a investit până acum peste 625.000 de dolari în promovarea produselor sale, iar marketingul acestora este afectat de marca Earpods.
Apple a introdus brandul Earpods la lansarea iPhone 5 în luna septembrie a anului trecut.
Aceasta nu este singura problemă pe care Apple o are cu căştile sale. În 2012, compania a fost dată în judecată pentru încălcarea unui brevet legat de transferul semnelelor audio, iar în 2006 a trebuit să introducă un soft de limitare a volumului în căşti după ce mai mulţi utilizatori de iPod s-au plâns că le-a fost afectat auzul.
Compania Hearpods, care produce aparate auditive, a dat în judecată Apple şi cere interzicerea folosirii de către producătorul iPhone şi iPad a mărcii "Earpods" pentru căştile sale.
Hearpods a înregistrat marca cu acelaşi nume în 2005 şi susţine că Earpods sună la fel, iar produsele (căştile şi aparatele auditive) sunt folosite într-un mod asemănător: sunt inserate în urechea utilizatorului.
Procesul a fost deschis la o instanţă din Hawaii. Hearpods susţine că a investit până acum peste 625.000 de dolari în promovarea produselor sale, iar marketingul acestora este afectat de marca Earpods.
Apple a introdus brandul Earpods la lansarea iPhone 5 în luna septembrie a anului trecut.
Aceasta nu este singura problemă pe care Apple o are cu căştile sale. În 2012, compania a fost dată în judecată pe