La fiecare doi ani, Grupul Knauf organizeaza zilele Knauf (Knauf Werktage), o adevarata desfasurare de forte, o serie de evenimente care se intend pe perioada a trei luni de zile – ianuarie, februarie si martie, si au loc pe un areal extreme de extins, practice in toate orasele mari ale Germaniei.
Anul acesta, startul editiei curente a Knauf Werktage a fost dat la 23 ianuarie la Bochum, urmand apoi Stuttgard, Nurnberg, Mainz, Leipzig, pe parcursul lunii februarie, iar incheierea a avut locc la data de 21 martie la Hamburg.
Cele 12 companii care fac parte din Grupul Knauf – Knauf Gips, Knauf PFT (furnizor de utilaje), Knauf Insulation, Knauf AMF, Knauf Integral, Richter System, Knauf Riessler, Knauf Alutop, Knauf Aquapanel si Knauf Danoline (Danogips), Knauf Marmorit si Knauf Perlite se reunesc in acest efort urias de comunicare cu proprii clienti, parteneri, furnizori, reprezentanti ai autoritatilor si ai presei, colegi din alte tari, precum si publicul interest (montatori, arhitecti, persoane private interesate de renovarea sau imbunatatirea propriei locuinte). Atunci cand m-am intrebat in legatura cu acest eveniment de masa, am inteles ca Grupul Knauf, datorita exceptionalei intinderi a ofertei de produse, prefera sa puna acest lucru in valoare in termenii proprii, mai degraba decat sa fie un simplu expozant in cadrul altor manifestari.
Mai mult de 23.000 de vizitatori au participat in total la cele 6 orase din Germania in care Knauf Werktage s-a desfasurat la inceputul acestui an, cu aproximativ 25 la sută mai mult fată de Knauf Werktage cu doi ani în urmă.
Eu am participat la Zilele Knauf de la Nurnberg, si am petrecut doua zile extreme de pline si de interesante, impartindu-mi timpul si atentia intre prezentari de materiale noi, seminarii si workshop-uri demonstrative in beneficiul consumatorului final (montatorul). Am fost in sala la pr