Cele două modele erau produse de SC Dinamo 1948 SA, firma lui Negoiţă, şi de ACS FC Dinamo, societatea la care acţiunile sunt reprezentate de Nicolae Badea
Eşarfele au fost comecializate în locaţii diferite, dar au avut acelaşi preţ
În urmă cu două etape, la partida de la Ploieşti, cu Petrolul, Ionel Dănciulescu a bifat a 500-a prezenţă în Liga I, prilej de sărbătoare pentru dinamovişti. Conducerea „câinilor“ a decis ca la următorul meci, cel cu Astra, legenda încă în activitate a roş-albilor să fie omagiată aşa cum se cuvine. Şi aşa s-a şi întâmplat, pentru că, duminică seara, atacantul a primit trofee din partea gloriilor Nelu Nunweiller şi Cornel Dinu, dar şi de la arbitrul Sebastian Colţescu.
Evenimentul a fost fructificat şi din punctul de vedere al marketingului. Astfel, Ionuţ Negoiţă, cel care a preluat 88,88% din SC Dinamo 1948 SA, adică societatea ce controlează actualmente clubul de fotbal, a dorit să creeze o linie de eşarfe dedicată special acestui eveniment. Însă, aşa cum ProSport v-a anunţat de săptămâna trecută, palmaresul, culorile, sigla şi numele Dinamo sunt deţinute de ACS FC Dinamo (11%), anume fosta societate, controlată de Nicolae Badea. Iniţial, cererea lui Negoiţă în privinţa eşarfelor a fost refuzată pe motiv că patronul RIN solicitase cedarea exclusivă a drepturilor pentru siglă şi culori. Ulterior, când cererea a fost reformulată şi făcea referire strict la cele 500 de eşarfe, a fost aprobată.
Dar, iniţiativa lui Negoiţă i-a motivat şi pe cei care controlează ACS FC Dinamo. Astfel, la meciul cu Astra, cele două entităţi, care teoretic ar fi trebuit să aibă ţeluri identice, au scos la vâzare în incinta Arenei Naţionale două modele de eşarfe, fiecare fiind vândut în fan-shop-uri diferite. Singurul amănunt unde nu au concurat cele două societăţi care formează conducerea lui Dinamo a fost preţul, ac