Noua familie de aplicaţii pentru Android, Facebook Home, care va fi lansată pe 12 aprilie în magazinul virtual Google Play, va include reclame, însă nu de la început. "Nu sunt reclame deocamdată, însă sunt sigur că într-o zi vor fi", a declarat Mark Zuckerberg, directorul executiv al Facebook.
Reclamele vor apărea pe lockscreen (ecranul de pe care se deblochează telefonul după ce se aprinde ecranul - n.r.), a adăugat un alt reprezentant Facebook, transmite publicaía TNW.
Zuckerberg a spus că aplicaţia Facebook Home nu va urmări ce caută utilizatorii pe internet de pe telefon, iar reclamele nu vor fi servite pe baza acestor informaţii.
Reclamele furnizate pe dispozitive mobile reprezintă o miză mare pentru cea mai mare reţea de socializare online din lume. În acest an Facebook va încasa 30% din sumele cheltuite în SUA cu publicitatea pe dispozitive mobile, potrivit unui nou raport al firmei eMarketer. Această piaţa este estimată în 2013 la 7,29 miliarde de dolari.
Noua familie de aplicaţii pentru Android, Facebook Home, care va fi lansată pe 12 aprilie în magazinul virtual Google Play, va include reclame, însă nu de la început. "Nu sunt reclame deocamdată, însă sunt sigur că într-o zi vor fi", a declarat Mark Zuckerberg, directorul executiv al Facebook.
Reclamele vor apărea pe lockscreen (ecranul de pe care se deblochează telefonul după ce se aprinde ecranul - n.r.), a adăugat un alt reprezentant Facebook, transmite publicaía TNW.
Zuckerberg a spus că aplicaţia Facebook Home nu va urmări ce caută utilizatorii pe internet de pe telefon, iar reclamele nu vor fi servite pe baza acestor informaţii.
Reclamele furnizate pe dispozitive mobile reprezintă o miză mare pentru cea mai mare reţea de socializare online din lume. În acest an Facebook va încasa 30% din sumele cheltuite în SUA cu publicitate