Dacia a exportat vineri către Algeria un număr de 6.000 de vehicule fabricate la Uzinele din Mioveni, acesta fiind cel mai mare volum de unităţi livrat pe plan extern într-un singur transport de la preluarea de către grupul francez Renault, în anul 1999.
Maşinile vor fi livrate din Portul Constanţa pe nava A Ladybug (Gărgăriţa), una dintre cele cele mai mari din lume, se arată într-un comunicat al constructorului auto.
Nava A Ladybug are o capacitate maximă de încărcare de 8.000 de vehicule.
Din lotul de 6.000 de vehicule fac parte modelele Logan, Sandero, Symbol şi Duster, atât sub sigla Dacia, cât şi Renault.
Activitatea de încărcare a maşinilor pe navă a durat patru zile.
Vânzările Dacia la nivel global au crescut anul trecut cu 4,8% faţă de 2011, la 359.822 autovehicule, din care puţin peste 6% au fost comercializate în România, unde compania se menţine totuşi lider, iar cele mai mari pieţe de desfaceri au rămas Franţa (23,4%), Germania (13%), Algeria, Turcia şi Italia.
Dacia a exportat vineri către Algeria un număr de 6.000 de vehicule fabricate la Uzinele din Mioveni, acesta fiind cel mai mare volum de unităţi livrat pe plan extern într-un singur transport de la preluarea de către grupul francez Renault, în anul 1999.
Maşinile vor fi livrate din Portul Constanţa pe nava A Ladybug (Gărgăriţa), una dintre cele cele mai mari din lume, se arată într-un comunicat al constructorului auto.
Nava A Ladybug are o capacitate maximă de încărcare de 8.000 de vehicule.
Din lotul de 6.000 de vehicule fac parte modelele Logan, Sandero, Symbol şi Duster, atât sub sigla Dacia, cât şi Renault.
Activitatea de încărcare a maşinilor pe navă a durat patru zile.
Vânzările Dacia la nivel global au crescut anul trecut cu 4,8% faţă de 2011, la 359.822 autovehicule, din care puţin peste 6% au fost comercializate