Apogeul luxului german îşi va arăta potenţialul maxim odată cu lansarea din vară a noii generaţii a produsului suprem Daimler. Astfel, noul Mercedes S Class 2013 va dispune pe lângă caroseria normală, lungă de 5,10 metri, de încă trei versiuni cu ampatament elongat. Purtând indicativul suplimentar L, acestea vor măsura 5,28 metri şi 5,45 metri, iar cum proiectul Maybach este îngheţat, Daimler va construi pe platforma viitorului S Klasse o nouă limuzină supremă Pullman lungă de 5,75 metri.
Regele confortului rămâne pe mai departe referinţa segmentului business-lux, în acest sens va fi introdusă o nouă suspensie adaptivă denumită „Magic Ride Control”. Aceasta reglează tăria amortizoarelor în funcţie de datele primite de la cele două camere montate în spoilerul frontal ce scanează în permanenţă neregularităţile drumului. Astfel, percepţia pasagerilor din interiorul habitaclului viitorului S Class 2013 va fi că eleganta caroserie pare că levitează deasupra asfaltului, susţinută de nişte magice forţe magnetice antigravitaţionale.
Nava amiral Mercedes-Benz abandonează lămpile şi becurile, iluminarea farurilor şi a stopurilor urmând a se face exclusiv prin aportul unor matrice cu sute de LED-uri. Aceeaşi tehnologie va fi preferată şi pentru iluminarea ambientală. În proximitatea intersecţiilor, fasciculul luminos inteligent de pe noul S Class 2013 va fi comutat sau adaptat automat de către senzorii camerelor stereoscopice din parbriz.
Noul model S Class are un interior fascinant, cu două monitoare color TFT pe planşa de bord, unul de 6,6 inci pentru indicatoarele virtuale şi instrumentarul planşei de bord, şi un al doilea de 8,8 inci touchscreen pentru centrala multimedia responsabilă de entertainment, navigaţie, climatizare şi comunicare. La baza cotierei există un controller rotativ şi un instrument suplimentar de selectare a comenzilor sistemului de