Încet, încet, ceea ce era gratuit pe Facebook începe să coste. Cea mai mare reţea de socializare online din lume a început să-i taxeze pe unii dintre utilizatorii din Marea Britanie pentru mesajele pe care aceştia le trimit celebrităţilor.
Primele teste ale acestui nou serviciu au început la sfârşitul anului trecut în SUA. În Marea Britanie, utilizatorii vor plăti pentru a-i trimite un mesaj unei vedete sau celebrităţi până la 11 lire sterline. Cele mai ieftine mesaje costă 11 penny.
Introducerea acestei taxe a fost criticată, deoarece unul din sloganurile Facebook este: "It's free and always will be" ("Este gratuit şi întotdeauna va fi aşa" - trad.).
Reprezentanţii Facebook au transmis că nu a fost luată o decizie privind implementarea acestui sistem de plată la nivelul întregii platforme. Totul depinde de cum vor merge testele.
Facebook caută noi surse de venituri. Recent, compania a lansat interfaţa Facebook Home, care poate fi instalată pe telefoanele care rulează sistemul de operare Android. Compania va livra reclame prin intermediul acestei aplicaţii.
Încet, încet, ceea ce era gratuit pe Facebook începe să coste. Cea mai mare reţea de socializare online din lume a început să-i taxeze pe unii dintre utilizatorii din Marea Britanie pentru mesajele pe care aceştia le trimit celebrităţilor.
Primele teste ale acestui nou serviciu au început la sfârşitul anului trecut în SUA. În Marea Britanie, utilizatorii vor plăti pentru a-i trimite un mesaj unei vedete sau celebrităţi până la 11 lire sterline. Cele mai ieftine mesaje costă 11 penny.
Introducerea acestei taxe a fost criticată, deoarece unul din sloganurile Facebook este: "It's free and always will be" ("Este gratuit şi întotdeauna va fi aşa" - trad.).
Reprezentanţii Facebook au transmis că nu a fost luată o decizie privind implementarea acestui sist