Accidentele rutiere produse de depăşirile neregulamentare sau de viteza excesivă fac din unele tronsoane de drum adevărate “zone negre”. Pentru evitarea altor tragedii, poliţiştii rutieri timişeni vor monta panouri care vor semnaliza zonele cu risc ridicat din trafic.
DN6, DN59 şi DJ691, şoselele cele mai riscante
“Şoseaua morţii”, cum mai este numit DN6 Timişoara - Arad, continuă să facă victime. Cea mai recentă tragedie a avut loc în 4 aprilie. Un bărbat în vârstă de 50 de ani şi-a pierdut viaţa pe şoseaua Arad - Timişoara, în apropiere de Orţişoara. Acolo este o porţiune numită şi “şoseaua morţii” din cauza numărului crescut de accidente înregistrate în zonă, de-a lungul vremii. Bărbatul, aflat la bordul unui Volkswagen Passat, a intrat pe contrasens şi s-a izbit de un tir, care se îndrepta spre Dudeştii Noi. Şoferul autovehiculului a murit pe loc, iar cel al tir-ului a ajuns la spital. Cu doar câteva ore înainte, un alt bărbat, de 53 de ani, a murit după ce intrase cu maşina într-un tir parcat pe marginea şoselei.
În Timiş, pe DN6, cele mai multe accidente au loc, potrivit comisarului-şef Marcel Crăciunescu, şeful Serviciul Poliţiei Rutiere Timiş, pe porţiunea Timişoara - Becicherecu Mic. DN6 este urmat de DN59, porţiunea dintre Jebel şi Pădureni, şi de DJ691, între Dumbrăviţa şi Giarmata.
Care sunt cauzele acestor accidente produse în “zonele morţii”? “Cele mai multe accidente se produc din cauza faptul că conducătorii auto se angajează în depăşiri neregulamentare şi aşa se ajunge la impacte frontale foarte violente. După depăşirile neregulamentare, viteza reprezintă a doua cauză a producerii accidentelor rutiere în aceste porţiuni de drum”, precizează şeful Serviciul Poliţiei Rutiere Timiş.
Marcel Crăciunescu mai spune că în perioada următoare, probabil în luna mai, poliţiştii rutieri vor monta în zonele cu r