O tânãrã din municipiul Petroşani a reclamat supermarketul Spar la Protecţia Consumatorului, întrucât aici se comercializeazã produse expirate din 2003 n Angajaţii Spar, în special şeful magazinului, sunt acuzaţi de indiferenţã crasã.
Doina Pãducel a povestit cum a cumpãrat joia trecutã, de la Spar, o vopsea de pãr Palette, vopsea care s-a dovedit a fi coşmarul vieţii ei.
„Am cumpãrat, printre altele, şi vopseaua de care v-am spus. Şi am ajuns acasã, m-am pus sã mã vopsesc, cum am fãcut de atâtea ori şi a început sã mã usture pielea de pe cap rãu de tot. Mi s-a umflat scalpul şi mi-a cãzut şi pãrul. M-a ars foarte rãu, de am ajuns la urgenţã”, a declarat tânãra.
De la spital, Doina Pãducel s-a dus la cei de la Protecţia Consumatorului, care au sediu şi în localitate, dar nu a gãsit pe nimeni, deoarece ei aveau program vineri numai o orã.
„Am sunat la Deva, iar de acolo ni s-a spus cã trebuie sã facem rost de o copie dupã bonul pe care l-am primit, ca sã ne putem face reclamaţia, sã demonstrãm cã de acolo am cumpãrat produsul. Noi nu am mai pãstrat bonul, cã cine s-ar fi putut gândi cã un asemenea magazin despre care se spune cã este serios comercializeazã produse vechi de cinci ani? Este strigãtor la cer”, a declarat şi Ciprian Stoica, prietenul tinerei.
La Spar s-au izbit de o crasã indiferenţã şi nesimţire faţã de ceea ce i s-a întâmplat Doinei Pãducel. Cel care s-a prezentat drept şeful magazinului, i-a dat asigurãri tinerei cã i se va da o copie dupã bon. Dar a uitat sã punã pe cineva sã-l caute şi, ca un om bine crescut ce este, a ieşit pe uşa din dos a magazinului, pretextând cã a primit un telefon important.
Producãtorii vopselei au fost şi ei puşi la curent cu aceastã întâmplare şi, în prezent, cautã diverse tactici de a o momi pe tânãrã sã nu facã publicã povestea.
„M-au sunat unii care s-au recomandat