de Dan FRÂNCU
danfrancu@tribuna.ro
10 aprilie 2013 16:19
31 vizualizari
A-A+ Începând din luna mai, locuitorii oraşului Avrig nu vor mai plăti pentru serviciul de salubritate (colectare, transport şi depunere gunoi) la casieriile societăţii prestatoare. În conformitate cu prevederile Hotărârii nr. 54/2013, adoptată de Consiliul Local Avrig cu prilejul ultimei şedinţe ordinare, s-a aprobat instituirea taxei speciale de salubrizare pentru serviciul prestat populaţiei din oraşul Avrig şi localităţile componente. Ca urmare, SC Gospodărire Orăşenească Avrig SA (societate a cărui acţionar majoritar este legislativul local avrigean, căreia i-a fost delegat gestiunea serviciului de salubrizare), nu va mai emite facturi populaţiei pentru serviciul prestat, contravaloarea acestuia urmând a fi plătită prin taxa specială instituită, ce va putea fi achitată la ghişeele primăriei.
Surse din cadrul Serviciului de Impozite şi Taxe- Primăria Avrig ne-au informat că zilele acestea se fac pregătirile necesare pentru ca această hotărâre să poată fi pusă în aplicare (modificarea programului informatic de colectare impozite şi taxe locale, înnoirea bazei de date etc), începând cu luna mai (plata serviciului prestat în cursul lunii aprilie).
Cuantumul taxei speciale de salubrizare este de 7 lei/persoană /lună, aceeaşi sumă fiind plătită şi în prezent de cetăţeni pentru acest serviciu. Taxa va fi obligatorie şi va fi plătită pentru fiecare persoană componentă a familiei, respectiv pentru fiecare locatar existent la o adresă.
Hotărârea legislativului local avrigean mai prevede că taxa specială de salubrizare se plăteşte anual, cu termen de plată în două rate egale, respectiv 31 martie şi 30 septembrie, inclusiv şi se încasează de către Serviciul Impozite şi Taxe din cadrul Primariei oraşului Avrig.. de Dan FRÂNCU
danfrancu@tribuna.ro
10 aprili