Luxul are trecere mare la români. Când vine vorba de maşinile de fiţe, nicio cheltuială nu este prea mare. O demonstrează statisticile poliţiei rutiere din primele două luni ale anului.
"Vedeta" înmatriculărilor din primele două luni ale anului este un Lamborghini Aventador. Bolidul are un motor pe benzină cu o capacitate cilindrică de 6500 de centimetri cubi şi 515 cai putere şi a ajuns în posesia unei companii bucureştene. Preţul este unul pe masură - 300.000 de euro.
Pe lângă modelul Lamborghini Aventador, în capitală au mai fost înmatriculate un Ferrari 458 Challenge cu motor pe benzină de 4.497 cmc, un Porsche Panamera Turbo, un Ferrari California şi un Cadillac Escalade.
Alături de ele vor mai circula şi un Masarati Quattroporte S, patru bolizi Audi, un Range Rover Sport, două autoturisme Bentley şi trei Porsche Cayenne GTS cu tracţiune integrală şi motoare pe benzină ce dezvoltă peste 300 cai putere.
Nici provincia nu s-a lăsat mai prejos. Un tulcean a înmatriculat în prima lună a anului Bentley Continental GT care costă peste 160 de mii de euro. În plus, în ţară au mai ajuns şi un Lamborghini 140 Gallardo, un Porche Cayenne Turbo, la Bacău, şi un Audi RS4 Avant, în judeţul Timiş.
Luxul are trecere mare la români. Când vine vorba de maşinile de fiţe, nicio cheltuială nu este prea mare. O demonstrează statisticile poliţiei rutiere din primele două luni ale anului.
"Vedeta" înmatriculărilor din primele două luni ale anului este un Lamborghini Aventador. Bolidul are un motor pe benzină cu o capacitate cilindrică de 6500 de centimetri cubi şi 515 cai putere şi a ajuns în posesia unei companii bucureştene. Preţul este unul pe masură - 300.000 de euro.
Pe lângă modelul Lamborghini Aventador, în capitală au mai fost înmatriculate un Ferrari 458 Challenge cu motor pe be