Zoe, rivalul lui Mitsubishi CA-MIEV, este cel de-al treilea electric-car din gama Renault, după Fluence ZE şi utilitarea Kango ZE. Ceea ce sună cu adevărat tentant la Zoe este autonomia între 150 şi 200 de km cu care acest city-car electric este creditat, dar şi preţul în Franţa de doar 20.700 de euro, preţ ce nu include subvenţiile guvernamentale consistente.
Problema costisitorilor acumulatori a fost rezolvată de Renault printr-un sistem de leasing cu o rată percepută pentru chiria bateriei ce îl costă pe client doar 79 de euro pe lună. Când bateria se uzează şi nu mai ţine curentul în parametri optimi după un anumit număr de încărcari, Renault o va înlocui gratuit cu alta nouă.
Utilizând o platformă uşor ajustată de Clio IV, Renault Zoe măsoară 4,08 metri, cu 2 cm mai alungit ca acesta, în vreme ce lăţimea păstrează cei 1,73 metri. Un lucru interesant este că în ciuda faptului că înălţimea la plafon a urcat cu 12 cm faţă de Clio IV, la 1,56 metri, centrul de greutate este mai coborât cu 12 cm din pricina adoptării soluţiei încastrării acumulatorilor în podea. Ampatamentul rămâne fidel celor 2,58 metri ai compactei din care derivă.
La Zoe nu s-a sacrificat aspectul practic de dragul cuceririlor tehnologice. Prin urmare, portbagajul are 340 de litri, volum ce se extinde la 1.225 de litri prin renunţarea la cele trei locuri din spate.
Propulsorul electric sincron se laudă cu o putere de 65 kW, echivalentul a 88 CP, şi generează un cuplu motor de 220 Nm, aproape cât un diesel Renault 1.5 dCi de 90 CP. În vreme ce propulsorul pe motorină oferă maximul de cuplu la 1.750 rpm, electromotorul de sub capota lui Zoe are o caracteristică specifică propulsoarelor electrice, aceea de a livra cuplul integral încă de la o uşoară apăsare a pedalei de acceleraţie, adică de la doar 300 de rotaţii/min ale motorului, şi îl menţine constant până la 2.500 rpm