Compania Ambient, retailer de bricolaj, aniversează anul acesta două decenii de existenţă şi anunţă că în ultimii doi ani afacerile sale au urcat cu 47%.
Foto: „Familia Ambient a crescut constant iar noi, dar şi prietenii noştri, am căpătat încredere în ceea ce facem. Nu întâmplător acest cuvânt este foarte important pentru noi. Este foarte greu să inspiri încredere partenerilor şi foarte uşor să o pierzi. Din această cauză dorim să construim încredere urmând constant valorile noastre în toate aspectele afacerii Ambient”
Ioan Ciolan, director general Ambient SA
Istoria Ambient a început pe 3 februarie 1993, la iniţiativa lui Ioan Ciolan, sibianul care şi-a propus să lanseze pe piaţă o companie cu 100% capital românesc şi care să devină principalul aliat al constructorilor şi al familiilor care doreau să construiască sau să renoveze locuinţa.
Evoluţia lanţului de centre comerciale a început imediat după deschiderea în 2002 a primului magazin de tip Do It Yourself din România, la Sibiu. În prezent, Ambient este reprezentat de 12 centre comerciale şi 15 depozite de materiale de construcţie şi platforme logistice, situate în principal în zona Transilvaniei, în oraşe ca Alba-Iulia, Braşov, Gheorghieni, Târgu Mureş, Baia-Mare, Cluj-Napoca, Mediaş, Sighişoara, Bistriţa, Deva, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Satu-Mare, Sighet şi Bucureşti. Echipa Ambient este formată din 1.600 de persoane, coordonate de la sediul central din Sibiu.
În oraşele de influenţă, Ambient estimează cota de piaţă la o medie de 35%.
Parteneriate pe termen lung
Principiul care stă la baza afacerii Ambient este stabilirea de parteneriate pe termen lung şi construirea sentimentului de încredere în relaţiile cu toţi colaboratorii săi.
Compania pune creşterea cifrei de afaceri cu 47% în ultimii doi pe seama relaţiilor „trainice” stabili