Stupizenia și imbecilitatea administrativă nu poate fi cuprinsă de mintea unui om normal. Cui dracului îi pasă care e data la care am pus în funcțiune un laptop achiziționat? Și de ce trebuie sa înregistrez idioțenia asta? L-am luat din magazin și am apăsat pe buton: ON/OFF. De ce trebuie sa fac o notă prin care să dau hârtia de la imprimanta spre folosire? O pun în debara și cine are nevoie sa tipărească ceva iși ia de acolo! Noi suntem o organizatie de șapte persone, n-avem nevoie să alocăm hârtie și tonere diferitelor departamente. Dacă iau un banner de 150 de lei trebuie sa fac o nota de comandă și un proces de predare-primire. Cât de imbecil și nepăsător să fii să impui în stânga și în dreapta astfel astfel de proceduri, indiferent de mărimea, tipul, structura organizației?
Uite, acum vor ștampilă de la proprietara – persoană fizică – care mi-a închiriat imobilul și dânsa nu are. Nu e obligată de nicio lege și nu are. A declarat contractul, plătește taxe, etc., n-are ștampilă. Atunci e nasol pentru mine. Pentru imprimantă am toată documentația de atribuire a contractului, am contractul, am factura, am ordin de plată ștampilat de bancă, am garanția produsului, am proces verbal de predare-primire dar vai, fatalitate, n-am primit declarația de conformitate. Imprimanta imprimează, își face treaba. Dar e nasol, s-ar putea să nu-mi valideze acestă cheltuială și să râmân cu buza umflată.
Am mai cumpărat o nimișcuță de 80 de lei și n-am notă de comandă!!! Nasol! Trecem prin fața magazinului și dacă i-aș fi zis că îi dau comanda în scris și i-aș fi cerut o ofertă ștampilată s-ar fi uitat strâmb la mine și m-ar fi trimis la plimbare.
Toate inepțiile astea multiplicate cu numărul de operațiuni din cadrul diferitelor activități se transformă în costuri uriașe, enorm de mult timp pierdut și o calitate scăzută efectivă a proiectelor implementate. Fru