Orange România se pregăteşte să intre piaţa furnizorilor de servicii TV din România. Aceasta este dominată de trei mari jucători: RCS&RDS (circa trei milioane de abonaţi), Romtelecom şi UPC, cu câte un milion de abonaţi fiecare.
O sursă de clienţi pentru noul serviciu de televiziune prin satelit pe care îl va oferi Orange vor fi abonaţii nemulţumiţi de serviciile celor trei jucători amintiţi mai sus.
Potrivit datelor furnizate pentru gândul de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), în anul 2012, instituţia a înregistrat un număr total de 5.126 reclamaţii pentru toţi cei trei mari distribuitori de servicii TV. Dintre acestea, 2.791 au fost întemeiate, iar 54,44% au fost rezolvate în favoarea consumatorilor (procentul este raportat la numărul reclamaţiilor întemeiate; diferenţa - reclamaţiile au fost redirecţionate către alte instituţii sau nu erau de competenţa ANPC).
Orange România se pregăteşte să intre piaţa furnizorilor de servicii TV din România. Aceasta este dominată de trei mari jucători: RCS&RDS (circa trei milioane de abonaţi), Romtelecom şi UPC, cu câte un milion de abonaţi fiecare.
O sursă de clienţi pentru noul serviciu de televiziune prin satelit pe care îl va oferi Orange vor fi abonaţii nemulţumiţi de serviciile celor trei jucători amintiţi mai sus.
Potrivit datelor furnizate pentru gândul de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), în anul 2012, instituţia a înregistrat un număr total de 5.126 reclamaţii pentru toţi cei trei mari distribuitori de servicii TV. Dintre acestea, 2.791 au fost întemeiate, iar 54,44% au fost rezolvate în favoarea consumatorilor (procentul este raportat la numărul reclamaţiilor întemeiate; diferenţa - reclamaţiile au fost redirecţionate către alte instituţii sau nu erau de competenţa ANPC).