> UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală, lansează o nouă ofertă de servicii digitale > Oferta UPC va beneficia de o campanie de comunicare dezvoltată în jurul conceptului descoperă > Campania de primăvară „Descoperă ceva extraordinar în fiecare zi” invită la explorare cu ajutorul tehnologiilor digitale UPC, care aduc oportunităţi multiple
„Noua campanie şi ofertă ataşată reprezintă o materializare a viziunii noastre – Connect. Discover. Be Free. Cu ajutorul tehnologiilor digitale putem să descoperim noi oportunităţi, iar noile pachete de servicii le oferă tuturor şansa de a descoperi o lume nouă, urmărind programe tv, navigând pe internet sau comunicând cu ajutorul telefoniei. Mesajul nostru este unul simplu – folosind serviciile UPC, descoperi ceva extraordinar în fiecare zi, ai şansa să afli lucruri noi, să fii mai conectat” declară Severina Pascu, CEO UPC România.
Noua ofertă UPC este disponibilă începând cu data de 12 aprilie şi include atât pachete de 3 servicii, cât şi pachete cu două servicii, clienţii având posibilitatea de a opta pentru pachetul cel mai potrivit dorinţelor lor. Principiul care a stat la baza construcţiei pachetelor a fost oferirea celei mai bune combinaţii de servicii. Clienţii care aleg noile pachete UPC vor putea descoperi ceva extraordinar în fiecare zi cu ajutorul celui mai rapid Internet din România – Fiber Power 150 Mbps, grilei tv diverse şi abonamentului de telefonie cu sute de minute incluse. Toţi clienţii noi vor beneficia de o perioadă de promoţie de 4 luni, în care pachetul conţine beneficii suplimentare pentru toate serviciile incluse în acesta (tv, internet, telefonie).
Pachetele de două servicii includ abonamente de televiziune şi internet similare celor din pachetele de 3 servicii şi au preţuri de 60, respectiv 94 lei.
„Tehnologiile digitale evolueaz