Foto: Mathilda Gheşea, designerul din spatele brandului
Producătorul de haine şi accesorii Inex Style din Braşov îşi extinde reţeaua de magazine Mathilde în Bucureşti, în urma unei investiţii de 45.000 de euro. Firma se aşteaptă ca prima unitate deschisă în Capitală va aduce un plus de 15% la afacerile companiei în acest an. Magazinul, situat pe bulevardul Nicolae Bălcescu, are un spaţiu comercial de 60 metri pătraţi şi cinci angajaţi.
Extinderea în Bucureşti marchează inaugurarea celui de-al şaptelea magazin propriu şi a celui de-al treilea magazin stradal din reţea. Mathilde este prezent în Braşov, Baia Mare, Cluj-Napoca, Constanţa (Vama Veche), Iaşi şi Timişoara. În plus, brandul Mathilde este disponibil în reţeaua partenerilor din Bârlad, Brăila, Călăraşi, Câmpulung Moldovenesc, Galaţi, Ploieşti, Oneşti, Rădăuţi, Târgu Jiu, Tecuci, Zalău.
„După 9 ani de experienţă, facem un pas în faţă în strategia de business, investind în comerţul stradal din Bucureşti. Am ales în 2013 cea mai mare piaţă a fashion-ului din ţară pentru că am ajuns la maturitatea evoluţiei brandului, iar creşterea organică a business-ului ne permite să privim viitorul cu optimism”, a declarat, într-un comunicat, Răzvan Gheşea, directorul general al Mathilde.
Investiţia în amenajarea magazinului şi stocul de produse atinge valoarea de 45.000 de euro, iar reprezentanţii companiei estimează că aceasta va fi amortizată în trei ani. Noul magazin va aduce un plus de 15% la cifra de afaceri în 2013.
La nivel naţional, Mathilde numără 50 de angajaţi, 350 metri pătraţi în magazinele proprii şi un sediu propriu de producţie, situat în Braşov. Produsele Mathilde sunt comercializate şi online. Inex Style are ca asociat unic pe Matilda Gheşea. Foto: Mathilda Gheşea, designerul din spatele brandului
Producătorul de haine şi accesorii Inex Style din Braşov îşi e