Compania de apă minerală Evian a lansat, recent, o nouă reclamă pentru promovarea campaniei "Live Young".
Reclama intitulată "Baby & Me" are şansa să bată un record în ceea ce priveşte numărul de vizualizări pe Youtube.
Clipul postat pe 19 aprilie are deja peste 31 de milioane de vizualizări şi ne arată ce reacţie au adulţii când se văd în oglindă în postura de copii.
Conceptul "live young" şi ideea de a realiza o reclamă cu bebeluşi are legătură cu istoria brandului Evian.
"Povestea de dragoste dintre brand şi bebeluşi a început în Franţa, în 1935, când Evian a fost recomandată drept cea mai bună apă pentru copii", a explicat Laurent Houel, directorul global al companiei.
Reclama realizată de Evian pentru campania din 2009, reclamă denumită "Roller Babies", a intrat atunci în Cartea Recordurilor. Clipul a devenit cea mai urmărită reclamă on-line a tuturor timpurilor, până în acest moment, cu 65 de milioane de vizualizări adunate.
Compania de apă minerală Evian a lansat, recent, o nouă reclamă pentru promovarea campaniei "Live Young".
Reclama intitulată "Baby & Me" are şansa să bată un record în ceea ce priveşte numărul de vizualizări pe Youtube.
Clipul postat pe 19 aprilie are deja peste 31 de milioane de vizualizări şi ne arată ce reacţie au adulţii când se văd în oglindă în postura de copii.
Conceptul "live young" şi ideea de a realiza o reclamă cu bebeluşi are legătură cu istoria brandului Evian.
"Povestea de dragoste dintre brand şi bebeluşi a început în Franţa, în 1935, când Evian a fost recomandată drept cea mai bună apă pentru copii", a explicat Laurent Houel, directorul global al companiei.
Reclama realizată de Evian pentru campania din 2009, reclamă denumită "Roller Babies", a intrat atunci în Cartea Recordurilor. Clipul a devenit cea mai urmărită reclamă on-line a tuturor timpuri