Majoritatea românilor ( 81.64%) ar folosi un Smart TV pentru a naviga pe internet, alţi 66,69% pentru video on demand (la cerere), iar 58,4% pentru a avea acces la aplicaţii, potrivit studiului "Samsung Smart Q - Cât de bine îţi cunoşti Smart TV-ul?", realizat de Samsung în luna aprilie a acestui an.
Pentru cei care au deja un Smart TV, cea mai importanta funcţie este conectarea acestuia cu alte aparate din casă (50,4% dintre cei chestionaţi).
Sondajul arată şi că românii sunt familiarizaţi cu conceptul de Smart TV şi îl asociază mai ales cu accesul la internet şi la aplicaţii.
Referitor la intenţia de cumpărare a unui Smart TV în următoarele şase luni, aproximativ 40% dintre respondenţii care nu au încă un astfel de televizor au declarat că doresc să achiziţioneze unul.
Studiul a fost realizat pe un eşantion de 5.150 de persoane din mediul urban, cu vârste între 22 şi 55 de ani.
Samsung Electronics a lansat în România generaţia 2013 de televizoare Smart TV. Noile modele vor fi disponibile la preţuri care variază între 1.899 lei (32 inci, HD ready) şi 12.299 lei (55 inci, Full HD).
Majoritatea românilor ( 81.64%) ar folosi un Smart TV pentru a naviga pe internet, alţi 66,69% pentru video on demand (la cerere), iar 58,4% pentru a avea acces la aplicaţii, potrivit studiului "Samsung Smart Q - Cât de bine îţi cunoşti Smart TV-ul?", realizat de Samsung în luna aprilie a acestui an.
Pentru cei care au deja un Smart TV, cea mai importanta funcţie este conectarea acestuia cu alte aparate din casă (50,4% dintre cei chestionaţi).
Sondajul arată şi că românii sunt familiarizaţi cu conceptul de Smart TV şi îl asociază mai ales cu accesul la internet şi la aplicaţii.
Referitor la intenţia de cumpărare a unui Smart TV în următoarele şase luni, aproximativ 40% dintre respondenţii care nu au încă un astfel de televiz