Antena 3 continuă seria de editii speciale dedicate celor mai importante industrii din Romania. Conceptul vizeaza prezentul si viitorul economiei nationale, intr-o nota constructiva, presupunind identificarea problemelor existente in fiecare domeniu ales ca tema, dar si a solutiilor, prin implicarea celor mai importanti specialisti din industria respectiva, precum si a decidentilor politici si economici.
A doua ediţie specială este dedicată industriei alimentare. "Romania in miscare” - editia ”Ştii ce mănânci!” - are un spatiu dedicat pe parcursul a două zile in programele de stiri dar si in emisiunile statiei si este gazduita de Adrian Maniutiu, prezentatorul Income, singura emisiune economica prezenta in grilele de programe ale televiziunilor de stiri din Romania.
Delia Nica, vicepreşedinte al Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România, a declarat la Antena 3 că este foarte important să sprijinim producţia autohtonă. ”Cel mai important este consumatorul şi, pentru economia naţională, producătorul naţional de fructe şi legume. Toate reţelele comerciale din asociaţia noastră, printre care Carrefour, Real, Billa, Selgros sau Metro, au făcut nişte investiţii extraordinare din punct de vedere uman, umblând prin ţară şi găsind producători locali, care nu sunt organizaţi în mari cooperative”, a spus Delia Nica.
Aceasta e explicat şi ce trebuie să facă un producător ca să pătrundă în marile reţele de retail. ”În primul rând trebuie să fie măcar Persoană Fizică Autorizată, iar apoi să aibă o cantitate minimă cu care ne poate aproviziona”, a explicat Delia Nica.
Andreea Mihai, director de comunicare Carrefour, a declarat la Antena 3 că retailerul Carrefour are o manieră proprie de a dezvolta mărcile sale proprii în România.
”Există două modalităţi de a le pune consumatorilo