Pasagerii de pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă vor putea face comenzi la taxi, începând de marţi, pe două touch screen-uri, informează un comunicat al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti.
După o perioadă de testare de 30 de zile, această facilitate va putea fi utilizată gratuit de către pasageri şi va înlocuit integral actualul sistem de taxi la comandă telefonică de pe Aeroportul Henri Coandă.
Prin intermediul noului serviciu, realizarea comenzilor taxi se va simplifica la minimum, sistemul utilizând un soft în mai multe limbi, dar şi o interfaţă grafică intuitivă, accesibilă inclusiv pasagerilor care nu cunosc o limbă de circulaţie internaţională.
În prezent, pe Aeroportul Henri Coandă, sunt amplasate, pentru taxiurile la comandă, două help-desk-uri, pe fluxul de sosiri, cu panouri informative conţinând numere de telefon ale companiilor de taxi şi tarifele practicate de acestea, precum şi telefoane cu acces gratuit pentru efectuarea comenzilor.
Reamintim că, după ce, anul trecut, o studentă japoneză a fost ucisă de un indivit care a acostat-o la sosirea pe Aeroportul Henri Coandă, propunându-i să o transporte cu un taxi, s-au luat măsuri speciale la aeroport în legătură cu activitatea taximetrelor.
RECOMANDĂRILE EDITORILOR SCANDALOS. Motivarea eliberării judecătoarei Antonela Costache: „Moralitatea şi legăturile strânse cu familia o vor ajuta să revină la viaţa normală!” Nelu Iordache este judecat pentru o ”țeapă” de sute de milioane de euro UPDATE. Explozie puternică în Praga: Cel puțin 55 de răniți. Trei sau patru oameni ar putea fi morţi | FOTO