COTELE DE PIAȚĂ ALE INTACT ȘI PRO. Cele două mari grupuri de televiziune, Intact și Pro TV S.A., dețin cote de piață aproape egale în luna aprilie, conform măsurătorilor Kantar Media: 21,8%, respectiv 21,64% (urban, all day), scrie Forbes. Kanal D și-am mai adăugat un punct procentual la cota sa de vizionare, consolidându-și a treia poziție în topul audienței.
Cota de piață a Antenei 1 a crescut în aprilie cu 0,87 puncte procentuale, ajung la un market share de 13,76% (urban, all day). Grupul de televiziuni Intact a avut o cotă cumulată de 21,8%, cu 0,5 puncte procentuale mai mare decât în luna precedentă (urban, all day). Din grup mai fac parte televiziunile Antena2, Antena 3 (5,86%), Euforia TV (0,67%) și GSP TV (0,24%).
Televiziunile companiei Pro TV S.A. au avut în aprilie o cotă de piață totală de 21,64% (urban, all day). Este mai redusă cu 1,63 puncte procentuale față de martie. O scădere notabilă a suferit-o Pro TV, care a avut o cotă de vizonare de 15,73%, cu 1,74 puncte procentuale mai mică față de cota din martie.
Grupurile Intact și Pro TV S.A. își împart „frățește” piața TV în luna aprilie
DEZINCRIMINAREA INSULTEI ȘI CALOMNIEI.Dunja Mijatović, reprezentantul OSCE pentru libertatea presei, i-a scris ministrului român de Externe, Titus Corlățean, cerând finalizarea procedurilor de dezincriminare a insultei și calomniei, arată un comunicat de presă al OSCE, citat de Evenimentul zilei.
Potrivit acestui comunicat, Dunja Mijatovic i-a transmis lui Corlățean că recenta decizie a Curții Constituționale este împotriva eforturilor anterioare de a dezincrimina acest tip de ofense. Ea a reamintit că, în mesajul cu ocazia Zilei Libertății Presei, președintele Traian Băsescu a spus că reglementările și controlul asupra media trebuie să vină din interiorul acestei profesii.
Reprezentantul OSCE pentru libertatea presei cere dezincri