La ultima şedinţă, pe agenda de lucru a Executivului au fost incluse mai multe iniţiative legislative ale parlamentarilor pe marginea cărora guvernanţii trebuiau să formuleze un punct de vedere. Printre acestea s-a aflat şi iniţiativa legislativă a deputatului PPDD din colegiul uninominal nr.3, Andrei Răzvan Condurăţeanu, prin care propunea modificarea alin. (1) al art.3 din Legea nr.61/1993 privind alocaţia de stat pentru copii. Parlamentarul propunea ca stabilirea cuantumului alocaţiei de stat pentru copii să se stabilească în raport cu indicatorul social de referinţă, denumit în continuare ISR, cu: 0,4 ISR pentru copiii până în 2 ani (sau de până la 3 ani, în cazul copilului cu handicap); 0,1 ISR pentru copiii cu vârste cuprinse între 2 şi 18 ani şi cu 0.2 ISR pentru copiii cu vârste între 3şi 18 ani, în cazul celor cu handicap.
Deşi, în fapt, majorarea acestor alocaţii nu presupuneau un efort financiar foarte mare, Cabinetul Ponta II a dat aviz nefavorabil propunerii iniţiativei legislative formulată de deputatul Andrei Răzvan Condurăţeanu. Menţionăm că avizul respectiv este consultativ, propunerea urmând a fi dezbătută şi supusă votului în Senat şi, apoi, în Camera Deputaţilor, aceasta din urmă fiind cameră decizională.
La ultima şedinţă, pe agenda de lucru a Executivului au fost incluse mai multe iniţiative legislative ale parlamentarilor pe marginea cărora guvernanţii trebuiau să formuleze un punct de vedere. Printre acestea s-a aflat şi iniţiativa legislativă a deputatului PPDD din colegiul uninominal nr.3, Andrei Răzvan Condurăţeanu, prin care propunea modificarea alin. (1) al art.3 din Legea nr.61/1993 privind alocaţia de stat pentru copii. Parlamentarul propunea ca stabilirea cuantumului alocaţiei de stat pentru copii să se stabilească în raport cu indicatorul social de referinţă, denumit în continuare ISR, cu: 0,4 ISR pentru copiii până în