Are 37 de ani, o familie frumoasă și conduce la Timișoara o afacere care trezește invidii. Mai ales că, în plină criză, învârte zeci de milioane de euro. Este generos însă într-o privință în care alți oameni bogați sunt rezervați: cu taina succesului său. El nu o ține doar pentru el, ci o dăruiește tuturor, la un post de televiziune național.
Este vorba de Cristian Onețiu, unul dintre fondatorii brandului Life Care, o rețea multilevel marketing care comercializează mii de produse organice, în România și în Europa. Din 2010, afacerea lansată de frații Onețiu cu cinci ani mai devreme într-o pertioadă în care toată lumea sunea că a face afaceri cu produse bio e sinucidere curată, s-a extins în Europa. Ungaria, Italia și Spania au fost primele țări. La momentul respectuv în România activau aproape 50.000 de agenți. Pentru extindere, Onețiu a apelat la românii care aveau rude în străinătate.
Spre exemplu, pentru a pătrunde pe piaţa din Italia, şi-a lărgit mai întâi reţeaua autohtonă de agenţi cu români care aveau rude plecate la muncă în peninsula italiană. “Reţeaua a început cu români, iar cei de aici şi-au contactat rudele plecate în Italia. Ne bazăm foarte mult pe comunităţile de români plecate la muncă şi care s-au integrat în Italia”, explică Cristian Oneţiu. În prezent, în România numărul agenților care îi vând produsele a trecut demult de 60.000. Ei sunt agenți-parteneri. În străinătate vorbim deja de câteva mii de oameni implicați. Una peste alta, vorbim de cheia unei afaceri de mare succes.
“Fiecare devine antrenorul de succes al propriei vieți”
Pentru că a atins perfromanța la vârf, Cristian Onețiu a decis să o împartă cu ceilalți. Așa a apărut ideea unei emisiuni TV unice în aeralul românesc. ”Noul meu proiect se numeşte Antrenorul şi este vorba de o serie de emisiuni. Aici veţi găsi informaţii utile despre cum să vă accesaţi potenţial