Piața online din România a fost în 2012 de aproximativ 1400 de ori mai mică decât cea din Statele Unite ale Americii, care s-a ridicat anul trecut la valoarea de 30,3 miliarde de euro.
Valoarea totală raportată a pieței de publicitate online din România în 2012 este de 22,4 milioane de euro (98,6 milioane de lei), conform celui mai recent studiu ROADS, realizat de către PwC România și IAB România.
Piața globală de publiciate online a fost estimată de eMarketer în 2012 la valoarea de 78, 5 miliarde de dolari.
Cea mai mare parte din această sumă este cheltuită în America de Nord și Europa de Vest, care au cele mai mari cheltuieli pe utilizatorul de internet -168 de dolari și respectiv 112 dolari pe an.
A doua piață ca valoare a cheltuielilor cu publicitatea online este Japonia cu 6,1 miliarde de euro cheltuite în online anul trecut.
În Europa țara unde, anul trecut, au fost cele mai mari cheltuieli cu publiciatea online este Marea Britanie, cu 6 miliarde de euro, urmată de Germania (5 miliarde de dolari) și Franța (2,4 miliarde de dolari).
Care este valoarea piețelor de publicitate online în țările civilizate, în continuare.
TaraCheltuieli cu publiciatea in 2012 - mldUSA 30,3 miliarde de euro UK6Germania5Japonia6,2China4,8Franta2,4Canada1,9Italia1,4Spania1,1
Cifele au fost preluate dintr-un studiu eMarketer.
Piața online din România a fost în 2012 de aproximativ 1400 de ori mai mică decât cea din Statele Unite ale Americii, care s-a ridicat anul trecut la valoarea de 30,3 miliarde de euro.
Valoarea totală raportată a pieței de publicitate online din România în 2012 este de 22,4 milioane de euro (98,6 milioane de lei), conform celui mai recent studiu ROADS, realizat de către PwC România și IAB România.
Piața globală de publiciate online a fost estimată de eMarketer în 2012 la valoarea de 78, 5 miliarde de dol