Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) închide, de azi până pe 31 iulie, traficul pe șoseaua de centură a Caransebeșului. În acest interval se vor face reparații la un pod, dar nu se va repara și șoseaua atinsă de distrugere, la numai doi ani de la momentul în care a fost data în folosință.
Varianta ocolitoare a Caransebeşului, inaugurată în decembrie 2011, a costat 30 de milioane de euro. Lucrările au durat doi ani. La cinci luni de la deschidere (mai anul tercut) circulaţia pe centură a fost oprită timp de două luni, din cauza gropilor proaspăt apărute ce necesitau reparații. Șoseaua nu făcuse față iernii și în primăvară se prezenta ca după bombardamente. Lucrările de reparații au durat două luni. După aceste cârpeli, alt blestem: a venit canicula lungă, iar asfaltul a făcut valuri. „În urma caniculei stratul de rulare a fost extrem de afectat, cu văluriri și gropi, spre nemulțumirea șoferilor“, declara primarul orașului Caransebeș Marcel Vela, în momentul în care, toamna anului trecut, compania i-a solicitat aviz pentru reînchiderea celor 12 kilometri de ocolitoare, pentru noi reparații.
La fix un an de la prima închidere a drumului, se produce a doua, pentru reapararea unui pod. Oficial ”se închide circulaţia rutieră pe traseul Variantei Ocolitoare a Municipiului Caransebeş km 0+320 – 9+158, în vederea executării lucrărilor de reparaţii la pod km 7+374”, conform informării transmise de Alina Sabou, de la DRDP Timiș. Închiderea traficului se face în urma unei solicitări a companiei constructoare a drumului, Copisa Constructom Pirenaica SA Barcelona – Sucursala Bucureşti: „Prin prezenta vă rugăm încă odată să ne acordaţi sprijinul în obţinerea aprobărilor menţionate, astfel încât să putem îndeplini procedura de închidere a traficului. Datorită acestei situaţii, noi ne declinăm orice responsabilitate referitoare la