Războiul audienţelor nu le este suficient. Andreea Berecleanu (Antena 1) şi Andreea Esca (PRO TV) sunt în război şi din alte motive. Mai nou, Esca e cea care a scos-o din sărite pe Berecleanu. Motivul? Ştirista de la PRO TV a spus că va prezenta ştirile în ie, la un an după ce ştirista de la Antena 1 a făcut acelaşi lucru.
Zilele trecute, Andreea Esca a fost în studioul matinalului de la PRO FM îmbrăcată în ie, gestul ei fiind menit să promoveze o campanie intitulată „Iac-aşa e IA mea”, dar şi revista pe care o coordonează, The One”, care aniversează luna aceasta 100 de ediţii.
„Eu cred ca ne-am uitat destul de mult la străini, apreciind ce au ei şi cred că e momentul să ne uităm şi la lucrurile bune pe care le facem în ţară. Vorbind într-o şedinţă de redacţie cu colegele, ne-am dat seama că toată lumea era interesată de colecţia lui Yves Saint Laurent, care a folosit ca model ia românească, bine, pornind de la pictura lui Matisse şi apoi Tom Ford a avut nişte ii foarte frumoase, iar Adele a fost coperta la Vogue într-o ie inspirată din Ţara Făgăraşului. Şi am zis: de ce să ne aducem aminte de lucrurile frumoase din ţară doar atunci când le promovează cineva din străinătate? Poate că e momentul să ne ocupăm noi de acest lucru şi să ne promovăm valorile româneşti”, a povestit Andreea, la „Alarma ProFM”.
Ştirista PRO TV susţine că a fost inspirată pentru această campanie de gestul designerului Yves Saint Laurent. Totuşi, rivala sa de la Antena 1, Andreea Berecleanu, este de altă părere. Aceasta din urmă susţine că ideea i-a aparţinut ei şi postului Antena 1, acum un an, iar designerul care a susţinut proiectul este chiar român, Adrian Oianu.
„Mă bucur că MediaPro, din care face parte şi revista «The ONE», a alăturat campaniei «E timpul românilor» iniţiate de Antena 1 în vara anului trecut. Niciodată nu e prea târziu! Îi dores