RECLAME MULTE PE TV. Săptămâna 6 – 12 mai a fost plină de publicitate pe televiziuni, arată ultima analiză media realizată de BPN Blog. Toate stațiile mari au avut pauzele publicitare ocupate aproape în totalitate de reclame (sold out). Mai puțin TVR 1, unde încărcarea în prime time a fost de circa 73%, scrie Forbes.
În sfârșit, Pro TV, care scumpise publicitatea în acest an și suferise o încărcare redusă, a ajuns în prime time la sold out în orele orele 21 – 22 (100%) și 22 – 23 (101%). Dar Pro TV a rămas „descoperit” pe intervalele orare 19:00 – 21:00, ultima parte a emisiunii Happy hour și Știrile Pro TV, în care încărcarea a fost de 43%, respectiv 48%.
Antena 1 a fost sold out în fiecare oră, începând de la ora 17:00 și până la 24:00. Televiziunile Euforia și Antena 2, membre ale aceluiași grup Intact, au avut publicitate 100% dis-de- dimineață (ora 7:00) și până la miezul nopții. Aceeași performanță a realizat-o și Acasă Gold, stație a companiei Pro TV S.A.
Antena 3 a avut încărcări orare de la 98% (orele 16:00 – 17:00) la 100% (orele 20:00 – 21:00). Și celelalte canale de știri au atins sold out în prime time.
Reclamele au dat în clocot la televiziuni
ADRIAN SOBARU N-A AVUT NICIO SOLICITARE. Reprezentanţii TVR au declarat, pentru Mediafax, că administraţia SRTv nu a primit nicio revendicare, notă sau alt gen de sesizare din partea angajatului Adrian Sobaru prin care acesta să solicite o audienţă ori să anunţe că are motive care să-l determine să recurgă la o formă de protest.
Adrian Sobaru, angajat al Televiziunii Române, a declarat vineri, pentru Mediafax, că a ieşit din greva foamei la o zi după ce a început acest protest, precizând că a vrut să tragă u
“Prin gestul meu cred că am tras şi eu un semnal de alarmă că presa trebuie lăsată în pace”, a spus Sobaru, precizând că după gestul său de protest din Parlament a