Primăriile din Gorj care sunt în impas din cauza deficitului de personal mai au de aşteptat până când se rezolvă această problemă. Oficialii de la Bucureşti nu dau semne că vor aproba deblocarea posturilor din administraţiile publice, chiar dacă Instituţia Prefectului a aprobat o listă şi chiar a înaintat-o către superiorii din capitală. Aviz favorabil pentru 40 de angajări
La nivelul judeţului Gorj, 11 primării au solicitat deblocarea posturilor unice pentru a se face angajări, însă până acum nu au primit niciun răspuns concret. În momentul de faţă, nici reprezentanţii Prefecturii Gorj nu ştiu la ce să se aştepte. „În luna aprilie a acestui an am acordat aviz favorabil pentru deblocarea a 40 de posturi în administraţiile publice locale din Gorj. Am trimis documentaţia iar acum aşteptăm şi noi să vedem ce urmează să se întâmple. Primarii au solicitat deblocarea a 17 funcţii publice şi 23 contractuale”, a precizat Sorin Arjoca, subprefectul de Gorj.
Printre administraţiile locale care au solicitat permisiunea pentru a angaja se află Primăria Târgu-Jiu care a solicitat 15 posturi, Primăria Motru (7 posturi), Primăria Berleşti (1 post), Primăria Runcu (3 posturi), Primăria Glogova (2 posturi), Primăria Peştişani (2 posturi), Primăria Negomir (4 posturi), Primăria Polovragi (1 post), Primăria Hurezani (2 posturi), Primăria Turcineşti (2 posturi) și Primăria Săuleşti (1 post).
Proiectele de la Runcu, în impas
Edilul Adi Câmpeanu din comuna Runcu susţine că din cauza lipsei de personal întâmpină dificultăţi în finalizarea proiectelor pe fonduri europene. Acesta a solicitat deblocarea unui job de specialist programe şi unul de funcţionar la taxe şi impozite. „Am mai multe proiecte pe fonduri externe şi nu le pot finaliza pentru că nu am angajat la primărie, pe achiziţii publice. Îmi trebuie un specialist programe, să nu mai fim nevoiţi să plătim la