Elan Schwartzenberg a înştiinţat, marţi, Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) că este proprietarul tuturor mărcilor Realitatea Media, precizând totodată că orice solicitare de autorizare a unei televiziuni cu denumirea Realitatea Plus necesită acordul său.
În acest document, Elan Schwartzenberg aduce la cunoştinţa CNA faptul că societatea Realitatea Media SA îşi desfăşoară activitatea sub egida mărcilor Realitatea Media, deţinute de societatea Win Win Business & Lobby Company Limited, ca urmare a contractului de cesiune încheiat în data de 18 aprilie 2012 între SC Realitatea Media SA, în calitate de cedent, şi Win Win Business & Lobby Company Limited, în calitate de cesionar.
Schwartzenberg face trimitere şi la soluţia pronunţată luni de Curtea de Apel Bucureşti, prin care acest contract de cesiune de mărci, "având ca obiect transferul tuturor drepturilor şi obligaţiilor asupra mărcilor Realitatea Media, îşi păstrează pe deplin valabilitatea, titular cu drepturi depline asupra mărcilor Realitatea Media fiind în acest moment societatea Win Win Business & Lobby Company Limited".
"Astfel, în conformitate cu prevederile art. 2.2 şi 2.3 din contractul de cesiune mărci indicat anterior, cesiunea mărcilor Realitatea Media este totală, în sensul că transmiterea prin cesiune a drepturilor asupra mărcilor Realitatea Media se realizează pentru toate produsele şi/ sau serviciile pentru care sunt înregistrate mărcile Realitatea Media, şi definitivă, producându-şi efectele în întreg teritoriul, fără nicio restricţie", mai spune Elan Schwartzenberg.
Totodată, Elan Schwartzenberg atrage atenţia cu privire la faptul că "societatea Realitatea Media SA nu mai deţine în proprietate mărcile Realitatea Media".
"În aceste condiţii, orice posibilă solicitare venită din partea oricărei persoane de a se autoriza o licenţă pentru orice serviciu de prog