PARTENERIAT. Prima zi a ICEEfest va analiza in detaliu impactul pe carem Internetul și conținutul video digital îl are în dezvoltarea industriei de televiziune.
Un subiect sensibil, mai ales la noi, unde în urma declarării ilegale a rebate-ului în TV de către Guvern, prima întrebare este dacă bugetele alocate publicității video vor migra sau nu către Internet.
În plus, lansarea oficială a Youtube în România a venit cu un mesaj evident: campaniile video TV nu mai pot ocoli online-ul.
În prima sesiune, reprezentantul Youtube Tomasz Czudowski va susține o prezentare aplicată pe scena 1, după care o echipă amplă din partea Google va analiza Youtube, pe scena 2, atât din punct de vedere al relației cu producătorii de conținut, cât și al modului în care e abordată piața de advertising.
Trainingul de content va fi susținut de Maciej Sojka, cel care răspunde de parteneriatele de conținut ale Youtube în Europa Centrală și de Est, iar discuția va lămuri dilemele producătorilor de conținut video, inclusiv conținutul produs la TV, legat de modul în care acesta trebuie utilizat online pentru o monetizare cât mai eficientă.
După, va urma o incursiune în studii de caz și formate disponibile pe Youtube și în Romania pentru clienții de publicitate interesați de performanțe cât mai bune în domeniu, training susținut de Bogdana Butnar și Doina Costache de la Google România.
Tot din acest domeniu, o altă companie globală majoră prezentă la ICEEfest este DG Mediamind, care crede că viitorul este al campaniilor publicitare integrate TV și online.
Tej Rekhi, International Innovation Strategist, va susține o prezentare inspirațională în acest sens, pe scena 1, urmând ca atenția pe acest subiect să se mute apoi, pentru prezentări și discuții aplicate, pe scena 2, unde playeri globali majori precum HBO, Discovery Channel și BBC vor schimba opinii cu tel