Vânzările de autoturime pe piaţa locală şi-au accentuat declinul în luna aprilie, scăderea ajungând luna trecută la 20% comparativ cu perioada similară a anului trecut, la mai puţin de 5.300 de maşini, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA). În total, în primele patru luni ale acestui an piaţa a scăzut cu 11%, la 22.000 de autovehicule. „Având în vedere demararea programului „Rabla“ estimăm ca până la sfârşitul anului să avem un declin de o singură cifră, nu unul de două cum avem în prezent“, a spus Mihai Bordeanu, directorul de marketing pentru mărcile Renault şi Dacia. Pe piaţa locală dintre mărcile de volum doar Hyundai, Seat şi Opel au punctat o creştere alături de mărcile japoneze Honda, Toyota, Lexus, Mazda şi Nissan, în timp ce avansul cel mai mare a fost cel de 150% punctat de Jaguar, la 20 de maşini.
Vânzările de autoturime pe piaţa locală şi-au accentuat declinul în luna aprilie, scăderea ajungând luna trecută la 20% comparativ cu perioada similară a anului trecut, la mai puţin de 5.300 de maşini, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA). În total, în primele patru luni ale acestui an piaţa a scăzut cu 11%, la 22.000 de autovehicule. „Având în vedere demararea programului „Rabla“ estimăm ca până la sfârşitul anului să avem un declin de o singură cifră, nu unul de două cum avem în prezent“, a spus Mihai Bordeanu, directorul de marketing pentru mărcile Renault şi Dacia. Pe piaţa locală dintre mărcile de volum doar Hyundai, Seat şi Opel au punctat o creştere alături de mărcile japoneze Honda, Toyota, Lexus, Mazda şi Nissan, în timp ce avansul cel mai mare a fost cel de 150% punctat de Jaguar, la 20 de maşini.