Directorul general al Tumblr, David Karp, care a fondat compania in anul 2007, numara la doar 26 de ani un castig cash de peste 250 de milioane de dolari in urma vanzarii companiei de microblogging catre Yahoo, pentru 1,1 miliarde de dolari.
Pe langa castigul financiar semnificativ, Karp va pastra functia de CEO la Tumblr in pofida schimbarii proprietarului si a anuntat deja ca nu intentioneaza sa altereze "caracterul" compainei.
Yahoo a precizat deja ca Tumblr va functiona autonom, sub conducerea lui Karp, si ca nu are de gand "sa o dea in bara" cu serviciul online.
"Nu ne mutam sediul. Echipa nu se schimba. Tintele noastre raman aceleasi. Misiunea noastra, de a incuraja creatorii sa dea ce au mai bun si de a aduce continutul in fata publicului pe care il merita, cu siguranta nu se schimba", a declarat Dacid Karp, citat de Bloomberg.
Karp va obtine in urma tranzactiei un castig personal, in cash, de 253 milioane de dolari, potrivit estimarilor PrivCo, companie de cercetare specializata in firme cu actionariat particular, scrie Wall-Street.ro.
Prin preluarea Tumblr, Yahoo castiga o platforma web cu peste 13 miliarde de vizualizari pe luna si atrage in echipa inca un tanar antreprenor din online. In martie, Yahoo a preluat Summly, dezvoltatorul unei aplicatii de distribuire de stiri, pentru 30 milioane de dolari. Fondatorul firmei, Nick D'Aloisio, a devenit milionar la numai 17 ani.
Karp a monetizat munca depusa in ultimii 6 ani la Tumblr dupa ce evitat sa puna accentul pe cresterea veniturilor companiei, in pofida numarului ridicat de vizualizari si celor 108 milioane de bloguri pe care le gazduieste.
Compania a inceput sa accepte spoturi publicitare pe platforma abia anul trecut. In 2010, Karp declara pentru Los Angeles Times ca se opune publicitatii pe internet, care ii "intoarce stomacul pe dos".
In final, Tumbl