Investitia Naspers in eMag.ro a dat celui mai mare magazin de retail online din tara un suflu nou. Compania accelereaza investitiile in IT si infrastructura, scurteaza termenii de livrare, mareste spatiul de depozitare si, nu in ultimul rand, adauga noi parteneri in Marketplace.
“Spre deosebire de multe alte magazine, ne permitem luxul de a privi cu cinci, sapte si chiar zeci ani in fata”, spune, stapan pe sine, Iulian Stanciu, manager al eMag.
Desi in prezent cresterea afacerilor companiei nu mai este o prioritate, eMag axandu-se pe eficientizare si extindere accelerata, seful retailerului subliniaza ca in cinci ani business-ul va ajunge la afaceri de 1 mld. euro, de la 165 mil. euro in 2012.
“Vom investi mult in instruirea angajatilor, infrastructura IT si logistica. De ieri am inceput livrarea in aceeasi zi in Bucuresti si, treptat, vom extinde si in alte localitati aceasta facilitate”, exemplifica Stanciu.
Compania se va axa, pentru cresterea profitabilitatii, pe introducerea de noi magazine in Marketplace si chiar dublarea furnizorilor pe aceleasi game de produse. Pe langa segmentele disponibile in prezent, compania va acoperi intreaga gama de produse pentru copii – mancare, mobilier, jucarii, haine. De asemenea, eMag va pune accent si pe cosmetice si parfumuri precum si pe mancare pentru animale si accesorii pentru ele.
“Anul trecut am avut un profit operational de 2% si am avut profit net pozitiv”, spune Iulian Stanciu, fara sa ofere amanunte. “Pentru a atinge un miliard de euro afaceri trebuie sa cautam sa intram pe piete mari. De exemplu, piata anvelopelor este de peste 500 mil. euro pe an. Sa nu mai vorbim de piata hainelor, 4 mld. euro, sau a mancarii, aceasta din urma fiind de peste 15 mld. de euro”, spune managerul companiei. Citeste si:Un fond finlandez de investitii devine principalul actionar al Cemacon ZalauVa