Braşovul stă bine la acest capitol, clasându-se pe locul doi, după Bucureşti
17% din IMM-urile braşovene sunt prezente online, se arată într-o statistică realizată de Romtelecom Business Solutions, o divizie a companiei Romtelecom. Firma a organizat ieri, la Braşov, atelierul „Dezvoltă-ţi afacerea şi online” adresat companiilor care nu sunt prezente online. Participanţii la atelier au primit îndrumare profesională pentru crearea paginii de internet a propriei firme şi au aflat care sunt avantajele în a fi prezenţi pe internet. Braşovul stă relativ bine dacă ne raportăm la restul ţării, Clujul având doar un procent de 15% dintre firme prezente online, Timişul – 12%, Prahova – 11%, Constanţa 10%, iar Bihorul doar 9%. Braşovul este, totuşi, sub Bucureşti, unde circa 19% dintre IMM-uri sunt prezente şi online.
Prin intermediul afacereataonline.ro, acest procent va creşte. În urma participării la atelierul gratuit, antrepenori din Braşov şi-au creat, cu ajutorul specialiştilor Romtelecom, site-uri de prezentare pentru propriile afaceri.
Utilizarea platformei este gratuită pentru un an, permiţând deţinătorilor de afaceri să-şi personalizeze website-ul cu ajutorul unor tipare şi texte predefinite, care pot fi mai apoi modificate de către posesorul afacerii, conform specificului activităţii sale. Braşovul stă bine la acest capitol, clasându-se pe locul doi, după Bucureşti
17% din IMM-urile braşovene sunt prezente online, se arată într-o statistică realizată de Romtelecom Business Solutions, o divizie a companiei Romtelecom. Firma a organizat ieri, la Braşov, atelierul „Dezvoltă-ţi afacerea şi online” adresat companiilor care nu sunt prezente online. Participanţii la atelier au primit îndrumare profesională pentru crearea paginii de internet a propriei firme şi au aflat care sunt avantajele în a fi prezenţi pe internet. Braşovul stă re