Consiliul Naţional al Audiovizualului intenţionează să realizeze din toamnă, în parteneriat cu asociaţia Berarii României, o campanie în şcoli prin care să încurajeze adolescenţii să consume bere fără alcool, în locul celei cu alcool, potrivit unei declaraţii făcute de Laura Georgescu în contextul unui seminar organizat astăzi la Bucureşti despre Autoreglementarea sectorului berii din România.
“Înţeleg că există o lungă colaborare între CNA şi Asociaţia Berarii României şi întotdeauna această colaborare a generat campanii de prevenire, de protejare a minorilor, de informare corectă a consumatorilor şi de ce nu de încercare astăzi, în momentul participării mele aici, de înlocuire a consumului de bere în rândul adolescenţilor cu cel al berii fără alcool. Asta este cel puţin ce ne-am propus pentru toamna acestui an”, a declarat pentru presă Laura Georgescu la finalul evenimentului.
Prin această campanie care va fi realizată în parteneriat cu Berarii României, CNA vrea să creeze o serie de evenimente în şcoli prin care să-i determine pe tineri “să înţeleagă că la ei este opţiunea între alcool şi 0% alcool”. Această campanie ar urma să fie implementată în luna octombrie, potrivit preşedintelului CNA Laura Georgescu.
“Lucrăm la această campanie, nu ne ducem să încurajăm. Trebuie să plece subliminal, cu mesaje de înlocuire a băuturii care conţine alcool, chiar dacă eşti într-un mediu de petrecere, cu grupul tău de prieteni, cu o doză care nu conţine alcool. Acesta trebuie să fie mesajul campaniei şi lucrăm la ea”, a mai spus Laura Georgescu cu privire la campania din şcoli care ar urma să aibă loc din toamnă.
La evenimentul despre Autoreglementarea sectorului berii din România au participat Simon Spillane, Senior advisor The Brewers of Europe, Laura Frunzeti, Director executiv RAC (Consiliul Român pentru Publicitate), Constantin Bratu, Director gene