Pe americani i-am aşteptat decenii în şir în vremea comuniştilor, şi n-au venit când am avut nevoie de ei. După Decembrie 1989 au venit câţiva americani, încercând să facă afaceri în stilul care se practică doar în vestul sălbatic. Aşa au încercat şi cei de la Bechtel, dar au şi reuşit să dea o ţeapă uriaşă Statului din cauza unor oficiali români incompetenţi şi slugarnici.
Se spune că pentru a fi primiţi în NATO americanii au primit cadou o lucrare naţională: autostrada Transilvania, care urma să lege Braşovul (prin Cluj) de graniţa de vest a ţării. Aşadar Bechtelul a venit, a luat o căruţă de bani (vreo 4 miliarde de euro), reuşind să construiască o impresionantă „autostradă” lungă de circa 52 km.
„Autostrada” Bechtel a fost inaugurată de Boc între cele două tururi electorale la alegerile prezidenţiale din anul 2009, contribuind astfel la realegerea lui Traian Băsescu (cel susţinut de americani la referendumul de demitere din iulie 2012)…
Analiştii economici spun că cei 52 de km de autostradă au costat efectiv vreo 1,5 miliarde de euro. Aşadar, România poate intra în Cartea Recordurilor Proştilor pentru că a plătit peste 20 milioane de euro pe un singur kilometru de autostradă!
Toţi miniştrii Transporturilor ar trebui să dea cu subsemnatul pe la Parchet pentru continuarea unui contract făcut categoric în defavoarea Statului român: îi amintim aici pe miniştrii Miron Mitrea (PSD), Gheorghe Dobre (PD), Radu Berceanu (PD), Anca Boagiu (PDL), Ovidiu Silaghi (PNL). Pe Relu Fenechiu nu-l mai trecem pe lista miniştrilor culpabili, pentru că i-au fost luate din Minister marile proiecte care au fost cedate lui Dan Şova (PSD).
Şova a promis că va reuţi să ajungă la un compromis cu cei de la Bechtel pentru rezilierea contractului pentru autostrada Transilvania. Acum vine însă partea frumoasă: contractul dezastros făcut de Statul român cu cei de la