Magazinul online de IT&C și electrocasnice cu cea mai mare experiență pe piață românească de comerț electronic a împlinit recent 14 ani, marcând astfel un nou pas în maturizarea pieței pe care activează. "Uneori, vechi înseamnă doar vechi. Alteori, vechi înseamnă "mai bun", ca și în cazul vinurilor de colecție. În afaceri, este o virtute să fii "vechi", să reziști peste ani, mai ales într-o perioadă de formare a unei piețe, cu multe momente tulburi. În acest context, vechi nu poate însemna decât flexibilitate și modernitate, căci doar astfel poate rezista un magazin online în primul eșalon timp de 14 ani - o perioadă cam cât toată istoria comerțului online din România de până acum", subliniază Dan Dumitrescu, General Manager al companiei Elka-Oktal Group, care deține Oktal.ro.
Dacă pentru o persoană, vârsta de 14 ani este primul prag spre maturizare, "certificat" de primirea cărții de identitate, în comerțul online din România, 14 ani înseamnă istorie, o "bătrânețe" pe care orice business și-o dorește. Oktal.ro se poziționează astfel drept un magazin matur, de încredere, însă cu spirit tineresc, care aplică rapid toate tendințele noilor tehnologii și are un rol de promotor pe piață, făcând cumpărăturile mai ușoare și mai sigure.
Și din punct de vedere financiar, afacerea Oktal.ro devine tot mai solidă: în primul trimestru din 2013 s-a consemnat o creștere de 20% a cifrei de afaceri, alimentată în principal de avansul tabletelor și al smartphone-urilor, care au înregistrat creșteri în vânzări de aproape 70%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, clienții Oktal.ro și-au crescut achizițiile și pe segmentul de electrocasnice mici, cu aproximativ 30%, zonă în care și gama a fost extinsă în ultima perioadă.
"Ne-am consolidat poziția pe segmentul de laptop-uri, zonă în care Oktal.ro a căutat mereu să fie cel mai bun