The Practice, Grayling și PR People sunt agențiile românești care au obținut aseară trofee la Gala EMEA Sabre Awards 2013, cea mai prestigioasă competiție dedicată industriei de relații publice.
The Practice a luat două trofee, a fost desemnată Eastern Europe Consultancy of the Year și a câștigat Gold Sabre Award la categoria Automotive pentru campania “Renault România caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, realizată pentru Renault România.
Gold Sabre Award au mai câștigat și agențiile PR People (la categoria Food service pentru campania “Cea mai veche Cafenea din București“, realizată pentru Cafeneaua Veche) și Grayling – la categoria The Balkans pentru campania Școala Discovery, realizată pentru Discovery Networks CEEMEA.
Premiile SABRE Awards sunt recunoscute drept cea mai prestigioasă competiție dedicată industriei de relații publice. Cu o tradiție de peste un deceniu în Europa, Africa și Orientul Mijlociu, acestea premiază cele mai strategice, creative și eficiente campanii. În cadrul ediției din 2013 a premiilor SABRE s-au înscris un număr record de 2.400 de lucrări din EMEA. Lista completă a câștigătorilor EMEA SABRE Awards din acest an poate fi accesată AICI.
The Practice, Grayling și PR People sunt agențiile românești care au obținut aseară trofee la Gala EMEA Sabre Awards 2013, cea mai prestigioasă competiție dedicată industriei de relații publice.
The Practice a luat două trofee, a fost desemnată Eastern Europe Consultancy of the Year și a câștigat Gold Sabre Award la categoria Automotive pentru campania “Renault România caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, realizată pentru Renault România.
Gold Sabre Award au mai câștigat și agențiile PR People (la categoria Food service pentru campania “Cea mai veche Cafenea din București“, realizată pentru Cafeneaua Veche) și Grayling – la