Birourile de credit si companiile de stat testeaza diferite variante prin care pot folosi retelele sociale, precum Facebook, Pinterest Inc sau Twitter, pentru a verifica identitatea unei persoane si chiar sa ii evalueze capacitatea de plata.
Companii precum Equifax Inc, Ebay si Intuit Inc. au inceput studiile pentru a vedea daca mesajele sociale ii pot ajuta pentru a stabili identitatea si, in unele cazuri, sa descopere daca acei clienti mint in legatura cu situatia lor financiara, arata Bloomberg.
Utilizatorii de Facebook, Pinterest Inc si Twitter posteaza zilnic date despre ei, iar aceste informatii se dovedesc utile in validarea identitaii. In acest fel si cu ajutorul acestor date, companiile pot sa faca o evaluare in cazul unui imprumut, dar si sa evite fraudele.
Anul trecut, retailerii online au avut de suferit din cauza fraudelor de 3,5 miliarde de dolari.
Birourile de credit si companiile de stat testeaza diferite variante prin care pot folosi retelele sociale, precum Facebook, Pinterest Inc sau Twitter, pentru a verifica identitatea unei persoane si chiar sa ii evalueze capacitatea de plata.
Companii precum Equifax Inc, Ebay si Intuit Inc. au inceput studiile pentru a vedea daca mesajele sociale ii pot ajuta pentru a stabili identitatea si, in unele cazuri, sa descopere daca acei clienti mint in legatura cu situatia lor financiara, arata Bloomberg.
Utilizatorii de Facebook, Pinterest Inc si Twitter posteaza zilnic date despre ei, iar aceste informatii se dovedesc utile in validarea identitaii. In acest fel si cu ajutorul acestor date, companiile pot sa faca o evaluare in cazul unui imprumut, dar si sa evite fraudele.
Anul trecut, retailerii online au avut de suferit din cauza fraudelor de 3,5 miliarde de dolari.