Celebra cântăreaţă, aleasă imaginea brandului suedez pentru campania de vară, şi-a ieşit din fire după ce a aflat că fotografiile cu ea în costum de baie pentru campania de vară au fost retuşate în Photoshop, pentru a-i micşora formele corpului, potrivit dailymail.co.uk.
Potrivit unei surse, cântăreaţa, în vârstă de 31 de ani, a interzis lanţului de magazine să folosească imaginile retuşate, care o prezentau într-o ipostază mult mai suplă, aşa că imaginile originale au fost folosite pentru afişele prezente în toată lumea acum.
„Când Beyoncé a aflat că i-au retuşat formele corpului său în imagini, pur şi simplu şi-a ieşit din fire. Este o divă adevărată şi s-a înfuriat când a văzut ce tratament i se acordă. Echipa ei nu şi-a dat aprobarea pe imaginile prelucrate, aşa că H&M a trebuit să folosească originalele”, a declarat o sursă din anturajul vedetei pentru „The Sun”. Până la urmă, atât Beyoncé, cât şi H&M sunt mulţumite cu rezultatele finale”.
Un purtător de cuvânt al brandului a declarat că „au fost discuţii” în ceea ce priveşte imaginile de campanie ale cântăreţei şi a confirmat că fotografiile finale nu sunt retuşate.
Formele generoase vând
Vedeta este recunoscută pentru formele sale voluptoase, existând chiar şi un termen în limba engleză care desemnează dimensiunile apetisante, „bootylicious”. De altfel, vedeta a avut o perioadă în care a slăbit, dar a revenit în scurt timp la formele consacrate, după ce s-a dovedit că vânzările sale au scăzut.
Nemulţumirile au apărut în presă la doar o zi după ce directorul executiv al companiei suedeze a recunoscut că brandul are o responsabilitate uriaşă în promovarea unei imagini sănătoase a corpului în faţa clienţilor.
Referindu-se la deja vechea dezbatere despre modelele mult prea slabe, Karl-John Persson a spus că şi H&M a folosit altfel de modele în trecut. „Nu cred că ne