Google scanează emailurile pe care utilizatorii le primesc prin Gmail, acesta nu mai este un secret, şi face acest lucru pentru a oferi publicitate pe (presupus a fi) gustul utilizatorilor. Yahoo! face acum acelaşi lucru, noul său serviciu de mail devine primordial şi utilizatorii trebuie să accepte un nou regulament, notează Mashable.
Yahoo! Mail, versiunea redesenată, este disponibilă încă din decembrie anul trecut, dar compania a aşteptat ca utilizatorii să treacă de bunăvoie la aceasta. Acum, Yahoo! Mail Classic e închis şi Yahoo! informează printr-un articol pe site-ul Yahoo! Help despre noile prevederi.
„Odată cu actualizarea, vei accepta propriile noastre Communications Terms of Service şi Privacy Policy. Acestea includ acceptul pentru scanarea automată şi analizarea conţinutului mesajelor în interesul livrării unor noi funcţii pentru serviciu, publicităţii relevante şi protecţia contra abuzului“, se arată pe site-ul Yahoo.
Yahoo! Mail cu noua interfaţă este disponibil atât web, cât şi pentru iOS, Android sau Windows Phone 8.
Vrem să discutăm cu voi, „Adevărul Tech“ este şi pe Facebook.
Află mai multe despre Yahoo!:
Yahoo contraatacă popularitatea Gmail: a lansat versiunea actualizată de e-mail
Yahoo! îşi va închide serviciul de e-mail din China. Utilizatorii au patru luni la dispoziţie pentru a-şi muta conturile
Yahoo! şi Dropbox, noul parteneriat din online care ameninţă dominaţia Google
Preluare adevarul.ro
Google scanează emailurile pe care utilizatorii le primesc prin Gmail, acesta nu mai este un secret, şi face acest lucru pentru a oferi publicitate pe (presupus a fi) gustul utilizatorilor. Yahoo! face acum acelaşi lucru, noul său serviciu de mail devine primordial şi utilizatorii trebuie să accepte un nou regulament, notează Mashable.
Yahoo! Mail, versiunea redesenată,